מזרון ללא קפיצים – שווה בדיקה?

מאז ומעולם, במזרנים תמיד היו קפיצים כלשהם. התפקיד של הקפיצים במזרן הם לתמיכה ולמניעה שקיעה של המזרן, כאשר בלעדיהם הוא יהיה רך מידי. עם הזמן ועם התקדמות הטכנולוגיה אנחנו יכולים לראות מזרונים ללא קפיצים בכלל – אז, שווה בדיקה?

השלב הראשון לפני שנגשים לבדוק מזרנים ללא קפיצים הוא לנתק את ההרגל, אחרת המחשבה על מזרן ללא קפיצים עשויה להרגיש לנו מעט מוזר. אז אחרי שניתקתם את המחשבה, הגיע הזמן לשמוע מה היתרונות של מזרנים עם קפיצים ובלי קפיצים.

יתרונות של מזרנים עם קפיצים

מזרני הקפיצים מכילים סליל פלדה, אשר מפעילים כוח התנגדות, אשר מפעיל לחץ נגדי בזמן שמופעל עליו לחץ. הסלילים האלו, בשילוב עם סיבים שונים, נותנים לנו מזרן עוצמתי וחזק במיוחד. במקרים של מזרנים שם קפיצים יש 2 סוגים עיקריים:

מזרני קפיצים מבודדים

במזרנים אלו, כל קפיץ עטוף בשרוול ומורכב בהפרדה מלאה, מה שמאפשר להנות ממנו במנח שכיבה בצד אחד, מבלי שישפיע על הצד השני ששוכב במיטה.

מזרני קפיצים משולבים

בסוג זה של מזרנים, הקפיצים מחוברים יחדיו, מה שמאפשר להנות מתמיכה אחידה יותר לגוף.

חשוב מאוד לדעת שלא משנה איזה סוג קפיצים תבחרו, ככל שיש במזרן יותר קפיצים הוא יחשב לאיכותי ואמיד יותר.

יתרונות של מזרנים ללא קפיצים

לאורך השנים, הפופולריות של מזרנים ללא קפיצים עלתה והביקוש למזרנים הללו גבר מלא מעט סיבות.

אמידות

מזרנים ללא קפיצים אמידים מאוד ומחזיקים לאורך זמן. בדומה מאוד למזרני ויסקו, המזרנים הללו אמידים מאוד ונוטים להישחק בקצב איטי יותר מהמזרנים עם הקפיצים, אשר לאורך הזמן מאבדים את יכולתם לקפוץ בצורה מיטבית כפי שהיו בהתחלה.

אין זה אומר שמזרנים ללא קפיצים אינם נשחקים, אך כן לוקח להם זמן רב יותר.

מלבד נושא האמידות, יש גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון כמו איכות. לאיכות המזרן יש תפקיד משמעותי בכמה זמן הוא יחזיק.

לרוב, נוטים להחליף את המזרן כל 7-10 שנים, תלוי באיכות ובאופן הטיפול במזרן. לטיפים על שמירה על חיי המזרן לאורך זמן.

מומלץ לקרוא גם:

מזרנים ללא קפיצים נפוצים בקרב זוגות, זאת מכיוון שמהזרנים הללו מסתגלים למשקל המוטל עליהם, הם מספקים תמיכה מלאה ומותאמת לכל אדם על בסיס משקל גופו ומאפיינים נוספים.

אם בן או בת הזוג שלכם נוטים לזוז הרבה בלילה, מה שמפריע לכם לישון, המזרן הזה יכול להיות פתרון מעולה.

סיכום

לא משנה אם אתם בוחרים מזרן עם קפיצים או בלי קפיצים, החשיבות של האיכות משחקת תפקיד בכל אחד מהמקרים. אנחנו בורטקס נשמח לספק לכם מזרן איכותי, אמיד וכזה שיאפשר לכם להנות משינה טובה ואיכותית.

לקטלוג המזרנים שלנו >>